fredag den 27. september 2013

you already knew


Jeg bruger alt for meget tid på tumblr / Jeg elsker poesi / Jeg har en drøm om at blive journalist, men jeg har for tiden også leget lidt med tanken om at være sangskriver, musikvideo-instruktør eller grafisk designer / Det album jeg lytter mest til for tiden er 'Let's cheer to this' med Sleeping with Sirens / Jeg spiser alt for meget kage / Jeg elsker regn, bare jeg ikke skal være ude i det / Jeg har en usund besættelse af One Direction og 5 Seconds of Summer / Jeg ser serien 'New Girl' / Jeg bliver fjorten om præcis ti dage / Mine yndlingsfag i skolen er sprog / Jeg elsker alle årstider, men efterår er nok min yndlings. Jeg elsker bare varme støvler og sprødheden i luften / Jeg har en svaghed for Nike-sneakers

2 kommentarer:

  1. Er forelsket i din header! Hvordan har du lavet den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg har lavet den på Word, med en font jeg har downloadet, kaldet 'Peach Milk' :)

      Slet