søndag den 22. september 2013

just do what you gotta do









Man kan ikke lære folk at kende, ud fra én enkelt faktor. Man kan ikke kende en person ud fra deres musiksmag, deres karakterer eller deres tøj. Det er i det lange løb, når alle disse ting bliver hægtet sammen, at man kan se den ægte person. Men alle de små ting spiller en rolle.

Når jeg er ude og købe tøj, tænker jeg over hvad andre folk vil synes. Jeg vil godt gøre et godt indtryk hos folk, og hjælpe dem med at se mig, som jeg virkelig er. Så hvis jeg står med en t-shirt i hånden, så tænker jeg; "Hvad vil folk tro om mig, hvis jeg tager den her på." Det er nok ikke meningen at man skal gøre sådan. Men det gør jeg. 

Hvis jeg skulle beskrive min tøjstil, ville det nok være 'simpelt' eller 'afslappet'. Om morgenen vil jeg bare gerne tage en trøje og et par bukser på, og gå ud af døren. Jeg er ikke så meget til mange smykker eller accessories. Det skal bare være enkelt. 

"What you are cannot be described. It cannot be seen. "You" are contained in your soul. But "you" are not your body. Your body is your vehicle. "You" is the music you like, your favorite color, the things that makes you laugh. But "you" are not your body. Your body is just a vehicle. So I try to see people as them, and not their vehicle. And it help me realize, we're all human, and we're all special."

2 kommentarer: