mandag den 21. januar 2013

//WHAT I USED TO BE//



Jeg er kommet videre, kommet videre fra min hverdag, som den så ud for tre år siden. Jeg vil ikke kigge tilbage, en fejl jeg desværre har lavet før. Jeg vil gerne tilbage, bare én dag, og sige 'Jeg sagde det jo.' Til alle de piger der opførte sig bitchet over for mig. Til dem som jeg dog gav gengæld.

Jeg vil også tilbage til de piger der betød noget. Dem der kunne få mig til at smile i en overgang. Men som jeg vendte ryggen. De ændrede mig, og fik mig til at være en person jeg ikke var. Jeg elsker dem dog stadig. Vi har gået igennem meget sammen. Op og - nedture, lige siden børnehaven.

Jeg vil bare hoppe på toget, tage derhen, og give dem alle en kæmpe krammer. Eller, næsten alle.

3 kommentarer:

  1. HEY! Jeg elsker virkelig din blog! Jeg har virkelig fulgt dig i lang lang tid! Så har du en fed personlighed! Jeg har bare et problem! Jeg brænder virkelig for at blogge, men jeg føler ikke der er nogle der læsere min blog! Jeg har prøvet virkelig meget! Så jeg tænkte om du ikke vl give mig et shout out! (hvis du synes jeg fortjener det)
    -bycelinahuynh.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Håber jeg var en som fik dig til at smile dengang, selvom vi ikke var så meget sammen dengang. Hihi, kan du huske den film dig, mig, Silje og Cathrine lavede i 4. Klasse? :)

    SvarSlet