mandag den 21. januar 2013

//SPLITTET PERSONLIGHED//

Jeg har en lidt delt personlighed. Som i ved, elsker jeg sweatere, tit i lyse farver, og samtidig elsker jeg mine Dr. Martens, der giver det et lidt råt look, som jeg også lavede et indlæg om for lidt siden. Jeg elsker også en sød lyserød lipgloss, glimmer-neglelak og klassisk musik.

Jeg ved ikke helt hvem jeg er. Om jeg er en badass rock-chic eller den søde pige. Hvorfor ikke blande det sammen? Ens stil, behøver ikke at låse éns personlighed fast. Og éns personlighed behøver ikke at låse éns stil fast.

Hvordan vil du beskrive din stil? Efterlad gerne en kommentar. Husk også at stil mig nogle spørgsmål til min spørgerunde her.

4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du er splittet ;)
    Knus Amy
    Ps. Har en lækker giveaway kørende lige nu, hvis det kan friste? ;)

    http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/01/m-y-f-i-r-s-t-g-i-v-e-a-w-a-y.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar (:
      Jeg kigger forbi din blog

      -Pauline

      Slet
  2. Heyy super godt indlæg!

    Her er lidt spørgsmåååååål:
    hvor du laver de der outfit collager?
    Hvad er din ynglingsparfume?

    har stillet flere spørgsmål til dig i et andet indlæg, så det må være nok for denne gang ;)

    http://tanggaards.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak (:
      Jeg har allerede filmet videoen, men jeg skal nok huske at tage dem med næste gang

      -Pauline

      Slet