søndag den 20. januar 2013

//FAVORITTER I ØJEBLIKKET//


jeans: Disse lyse jeans fra det europæiske high-street mærke 'Bershka' er SÅ lækre, de sidder fantastisk og så passer de til næsten alt. notesbog: Jeg købte for nylig denne fine notesbog i boghandleren, og jeg skriver alt den i den - idéer, huskelister, outfits, alt! eyeliner: Jeg er næsten også lige købt denne eyeliner fra ELF, som nu kan købes i Estetique, for kun 18 kroner, og den er fan-fucking-tastisk! Jeg vil helt klart anbefale den! høretelefoner: Som i nok har fundet ud af, elsker jeg musik, så selvfølgelig er mine høretelefoner et must. parfume: Normalt synes jeg ikke at kendisser laver mega gode parfumer, men Kate Moss' 'Love Blossom' er helt klart en undtagelse. Den dufter utrolig godt, og indpakningen er også super fin. net: Jeg så dette net på Nannas blog, og jeg blev forelsket. Det har en dejlig størrelse, og der er ovenikøbet en lille lomme indeni. Jeg bruger den til skole, shoppeture og når jeg skal til klaver, det er næsten med mig over alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar