torsdag den 29. november 2012

//i've changed, just as i told you i would//


Jeg har det rigtig godt for tiden. Jeg har travlt med mit teater, den det er pisse sjovt. (Jeg skriver om det når vi er færdige med forestillingerne, jeg må ikke lægge billeder ud endnu) Jeg hører rigtig meget musik, jeg er begyndt at høre Nelly Furtado igen. Ordene sidder fast i min hovede.

I'm like a bird, I only fly away
I don't know where my soul is
I don't know where my home is 


Nu er mine blogkurser også snart færdige, mega ærgeligt. Det har været uendeligt sjovt. For lidt over en måned skrev jeg et indlæg om, hvordan ting ville ændre sig. Hvordan min blog ville ændre sig. Bloggen er vokset med mig, og den er helt klart anderledes end for to måneder siden. Den er blevet mere personlig, meget anderledes end den fotoblog jeg havde engang. Jeg kan bedre lide den som den er nu. Jeg kan komme ud med mine tanker og følelser, og det er virkelig dejligt. Jeg elsker at skrive, og drømmer om at blive journalist. Jeg har også fået meget positiv respons, flere sidevisninger og flere faste læsere - det er skønt! Jeg vil også gerne sige tak til alle mine dejlige læsere, for at være der for mig. Også selvom i ikke kommenterer. Bare at vide at i er der.
Nu smutter jeg til teater, vi ses snart -pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar