fredag den 30. november 2012

//last day of fall//


Så er det efterårets sidste dag idag. Det er freaking første december i morgen! Det her efterår har bare fløjet forbi, synes jeg. Og så synes jeg alligevel, at sommer var så langt væk. Idag havde vi fri halv elleve, og så var det ellers bare hygge med Emilie og Mie.
(Tjek Mies blog ud her)

Jeg var træt og ugidelig i skolen, jeg er overrasket over at mine veninder overhovedet kan holde mig ud nogle gange. Som jeg har skrevet før, har min dage op og -nedture. Jeg smutter snart til teater igen idag, jeg glæder mig ekstra meget da nogle af mine veninder kommer. håber at i får en god weekend -pauline

It's not so easy, lovin me
It gets so complicated, all the things you gotta be
Everythings changing, but you're the truth
I'm amazed by all your patience
all the things I put you through. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar