onsdag den 14. november 2012

//bloggers specials//

Jeg lavede ville denne collage med ting man ser på næsten alle blogs. MacBooks, the XX, og EOS læbepomader er noget de fleste bloggere har. Det er bare en del af vores fælleskab, noget som vi står sammen om.

Når man scroller ned igennem en modeblog ser man plateausko, sort-hvid billeder, og massere af genbrug. Hvis man så folk på gaden gå i noget af det tøj, vill de nok skille sig meget ud. Men i bloguniverset er det helt almindeligt at gå sådan klædt. Jeg synes det er fedt. For os bloggere er lidt anderledes, spicielle, vi er altid et skridt foran. Hvis vi begynder at gå med noget tøj, så begynder mange andre ikke-bloggere også at gå med det. Jeg er ikke modeblogger, så jeg er ikke helt med på mode-vognen, men jeg følger med ude fra sidelinjen. Og det går stærkt.

Hver fjerde pige i alderen 13-17 har snart en blog! Det er tit sådan noget med at de aldrig opdaterer den, de laver et par dårlige indlæg, og så bliver de trætte af det igen. Det er jo fedt at de prøver, og hvis det ikke er noget for dem, dropper de det igen. Men der er snart ikke noget specielt at blogge mere.
Hvad er jeres mening? -pauline

2 kommentarer:

  1. Jeg fandt din blog idag gennem Isas tankestreg og jeg synes den er super god. Jeg elsker layoutet og du skriver rigtig flot! Så fortsæt bloggeriet, jeg glæder mig til at læse mere.

    Sara

    Holmsaraholm.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sara
      Tusind tak for din kommentar, det betyder rigtig meget at du godt kan lide det jeg laver. :)
      - pauline

      Slet