onsdag den 14. november 2012

//this is who i am//


Det her er hvem jeg er. Egoist, kreativ, perfektionist og omsorgsfuld. Jeg vil altid være sådan her. Uanset hvor meget jeg prøver på at være en anden, vil jeg altid bare være mig. Dette er min personlighed, mine egenskaber, min sjæl. Og det kan ikke blive ændret.

Jeg har brugt min aften på at lave dette billed. Jeg har tegnet pigen og rammen, så har jeg så sat farver og tekst på computeren. Jeg vil meget gerne høre jeres mening. Og skriv hvem I er. Hvad er jeres fire egenskaber? Hvad gør jer, til jer? Hvorfor er i som i er? Skriv endelig.
-pauline

2 kommentarer:

  1. Hm, det er faktisk ret svært, men hvis jeg skulle prøve ville de bedste ord nok være: perfektionistisk, stille, følsom og anderledes.
    Ih, hvor er du dog kreativ!

    SvarSlet