lørdag den 17. november 2012

//all I want for christmas is...//


Jeg følte mig kreativ og her er så mine julegaveønsker. Jeg ønsker mig ikke noget særlig stort, jeg foretrækker hellere penge til efterskole. Jeg står ellers og mangler disse ting, og så elsker jeg at åbne gaver. For det første ønsker jeg mig en ny pyjamas, da min anden er blevet for lille! (story of my life) Jeg har ikke fundet én bestemt, men bare en dejlig stor en. Derefter ønsker jeg mig en tennisketcher, nu hvor jeg er startet til tennis. Ikke så meget at sige der. Så kunne jeg virkelig godt tænke mig en Clinique Chubby Stick, som er en blanding af en læbestift, læbepomade og lipgloss. De er super lækre, dog lidt dyre. Og til sidst - Penge! Hvad ønsker i jer? -pauline

4 kommentarer:

  1. Fedt indlæg.
    Ønsker mig 420 New balance.(-; <3

    SvarSlet
  2. Hvad er det for en hjemmeside du har brugt for at sammensætter billederne? :)

    SvarSlet