tirsdag den 30. oktober 2012

//my inspiration: emma watson//


Kan man samle fantastisk stil, ubeskrivelig skønhed, og en blændende smuk personlighed i ét ord? Ja. 'Emma'. Jeg har skrevet om miss Watson her på bloggen før, men jeg er nødt til at gøre det igen. Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg elsker hende. Jeg er en gigantisk Harry Potter fan, har læst alle bøgerne omkring syv gange, og hun er den perfekte Hermione. I skulle prøve at synes godt om Emmas facebook side her, hvor der dagligt bliver opdateret med citater, både fra interviews og fra Potter-filmene. Hendes personlighed, hendes standpunkter, og hendes tro på sig selv. Hun har virkelig inspireret mig til at stå inde for hvem jeg er, at tro på mig selv, og være stolt af mine bedrifter. Jeg har, som mange andre, vokset op med hende, jeg har fulgt hendes udvikling fra den generte elleveårige Hermione, til den stilfulde voksne 'dame' hun nu er. Hun var engang en flittig skolepige med en drøm. Se hvor hun er nu. Hun har gjort det klart, at hvis man vil nå sine drømme, så skal man bare tro på det. Emma er helt klart min største inspiration.
- pauline

(jeg har selv sammensat collagen, med billeder fra tumblr.com)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar