lørdag den 27. oktober 2012

//white lips, pale face//


Mine weekender går mest ud på at ligge foran tv'et og surfe rundt på tumblr. Og så søndag aften bliver man sur på sig selv over at man ikke brugte tiden fornuftigt, for når ugen begynder igen har man lige pludselig virkelig travlt. Jeg trænger til ferie. Igen. En uges sløvt skolearbejde, og jeg er helt færdig. Det hjælper så ikke så meget at jeg først falder i søvn klokken halv tolv de fleste dage. Jeg går i seng halv ti, klar til en god nats søvn. Så er der lige pludselig gået to timer hvor jeg bare har ligget og tænkt over alt og ingenting. Så bliver jeg frustreret fordi at jeg er så træt og at jeg ikke kan sove. Og så er jeg ved at falde i søvn i timen bagefter. Tysk grammatik er heller ikke det mest ophidsende. Jeg må vist hellere se at rejse mig fra sofaen og skifte til tennistøj. Vi ses senere (:

2 kommentarer:

  1. Har det også selv sådan i øjeblikket, så forstår dig godt. :-(

    SvarSlet