onsdag den 31. oktober 2012

//oktober favoritter: skønhed//


Da oktober desværre er ved at være slut nu, tænkte jeg at jeg lige kunne vise jer mine yndlings skønhedsprodukter i denne måned. Kan i godt lide sådan nogle slags indlæg? Smid endelig en kommentar.

Too Faced Natural Eye Kit: Når jeg går med øjenskygger bruger jeg altid denne lille samling fra Too Faced. Farverne er virkelig pigmenterede, og de er virkelig smukke. Den er lidt dyr, men det værd.

MAC Fix+: Dette er en vandbaseret spray, som man sprayer på sit ansigt før og efter man har lagt makeup. Den frisker ansigtet op, ens makeup ser mere naturlig ud, og så holder den længere. De dage hvor jeg ikke går med makeup, tager jeg den stadig på, da jeg føler mig mere frisk.
EOS læbepomade:I har sikkert set disse små læbepomader tusind gange, men de er også fantastiske. Jeg har den grønne, 'Honey Suckle Honeydew'. De gør læberne bløde, giver dem fugt, de dufter også helt fantastisk. 
Yes to Cucumber Facial Wipes: Disse makeup servietter er virkelig gode til at fjerne makeup, og rense huden. Der er en okay stor pakke, så de holder i en del tid. De kan virkelig anbefales.

-pauline

(jeg ejer ikke billedet, det er lavet på polyvore)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar