tirsdag den 16. april 2013

the dog days are over


Nej hvor er vejret bare godt. Man bliver bare i bedre humør med det samme. Jeg har tilbragt dagen udenfor sammen med min søster og mine kusiner, lavet lektier, og været til klaver. Det er dejligt at jeg ikke skal så meget i skole, jeg har helt fri om tirsdagen, og om torsdagen og fredagen skal jeg kun være i skole til klokken 11:20. Hellere det, end at gå hjemme hele dagen.

Så nu vil jeg efterlade jer med en fantastisk sang fra Florence + The Machine, brug lige fire minutter på at høre den. Den er helt utrolig. Og så må i have en forsat god dag, piger! kys

4 kommentarer:

  1. Elsker Florence and The Machine.. Det er dog meeeget lang tid siden jeg har hørt hendes musik. Det kunne være, at jeg skulle finde hende frem fra gemmeren igen! :-)

    SvarSlet
  2. Vejret er så FANTASTISK!! btw fin blog:)

    Kig gerne forbi med ris eller ros.
    http://sarahriisager.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg kigger forbi din (:

      Slet