onsdag den 10. april 2013

i dag har jeg...

 ...spist dejlig morgenmad feat. Nikoline æblejuice, i et overraskende lyst køkken. det er dejligt at det ikke først begynder at blive lyst ved middagstid. jeg har gået glad i bad med alt godt grønt fra Garnier. oooog spillet alt for meget hayday (level 18, baby!)
...jeg har cyklet i skole igennem blæst og kulde. (14 grader på søndag? ja tak!)  spist frokost i en helt tom kantine. vi er cirka den eneste klasse der er på skolen, for tiden. og taget lidt for mange selfies.
...jeg har haft tidlig fri, og har været lidt kreativ med min iPod baggrund. jeg har lavet tysk og matematik-lektier (jaaaaaaa...). og jeg har savlet over h&m's nye mærke '& other stories'. de kunne godt lige få et nyt hjem i lyngby storcenter, hvis det stod til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar