torsdag den 11. april 2013

2970


Efter en lang dag med skole, IKEA-shopping, udpakning af flyttekasser og indretning, kan jeg endelig sætte mig ned og slappe af i mit nye værelse, i vores nye hus. Så nu bor jeg i 2970, tæt på centeret, bussen, og havnen. (yesyes) Jeg deler værelse med min lillesøster, indtil vi får bygget mere på huset. Og det er fint nok. Desuden har jeg heldigvis fået den øverste køje. (haha)

Når jeg får helt styr på det, vil jeg med glæde vise jer rundt. Også ovre hos min mor, som jeg vist har lovet jer. Jeg har to forskellige værelser, en mulighed for at indrette efter forskellige stile. Reeet fedt.
Så nu vil jeg sætte mig til at lave lektier igen, og måske stene lidt youtube - en helt normal hverdag.
Ha' en god dag, piger! Vi ses -xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar