torsdag den 17. januar 2013

//MALERKLATTER//








(Det øverste billede er taget af min veninde Livi, tjek hendes blog ud her)
Mine hænder er indsumrt i tør maling, og der er også kommet klatter på min trøje og i mit hår. Mig og pigerne malede i hele sløjdtimen, på grund af manglende evner til at save i træ. Der kom maling ud over det allerede tilmalede rum, og vi brugte nok halvdelen af al malingen op.

Jeg sidder under min dejlige dyne og hører Marie Key, efter en lang skoledag. Jeg burde nok skrive min engelskstil færdig, men jeg har det for rart til at tænke over det nu.

2 kommentarer:

  1. hold da op du kopierer http://www.madeindk.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt svært, da jeg aldrig har hørt om bloggen før.
      Jeg har dog lige været inde på den, og jeg synes da ikke at mine billeder ligner hendes.
      Men hvis det er din mening, fint nok.
      Tak for din kommentar (:

      Slet