fredag den 18. januar 2013

//HAPPINESS//


Hvornår er man lykkelig? Og hvordan bliver man det? Nogle bliver glade af at spille computerspil hele dagen, at dyrke sport indtil man ikke kan gå, shoppe, læse, at være sammen med vennerne. For mig betyder musik rigtig meget, men det der kan gøre mig gladest er de små ting; En god sangtekst, et lille smil fra en ven, selvtillid og et relaterende billede på tumblr.

Simpelhed, enkelhed, lys, klassiske ting, havet, følelser. En god, fransk film der kan få én til at græde, uden at noget er sørgeligt. Bare følelsen. Det er ubeskriveligt.

Noget jeg også har en svaghed for, er kolde, lyse, vinterdage. Jeg kan godt lide at gå ud i sneen, sætte mig på en bænk og læse en god bog. Bare at indånde den friske luft, et helt tyst sted, der ligner noget taget ud fra et maleri. Det kan få mig op over skyerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar