søndag den 23. december 2012

//LEOPARD AND BEATLES//


I dag var jeg så heldig at få et par lækre leopard jeans i adventsgave, af min søde mor. De er virkelig lækre, og de vil helt klart blive brugt meget. De sider som limet til mine ben, og jeg elsker det.

Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings, and learn to fly
All your life,
You were only waiting, for this moment to arise

Jeg har lige pludselig fået øjnene op for The Beatles. Som jeg har skrevet i et tildligere indlæg, er musikere som Hillsong og Amy Winehouse, tusind gange bedre end det popmusik som de fleste 'unge' høre nu. Ingen mening, ingen følelser, kun en mega høj bass. Sangene Blackbird, Love me Do, og Hey Jude, hittede for 60 år siden. Og folk hører det stadig. Se det er kunst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar