lørdag den 22. december 2012

//FREE//



Jeg vil være den søde. Den drømmende. Jeg vil være hende med de store ambitioner. Jeg vil være den gode veninde. Hende der giver de gode gaver. Hende med talentet. Jeg vil inspirere andre. Jeg vil gøre noget godt for folk. Jeg vil være med til at gøre folk glade. Jeg vil være en som folk ser op til. Jeg vil bare være den bedste version af mig selv. 24/7.

Sangen neden under får mig til at tro at jeg godt kan. At jeg kan hvad jeg vil. Jeg får lyst til at græde, til at grine, jeg føler mig fri.
((Uanset om i kan lide klassisk musik eller ej, spol sangen frem til 1:43))

1 kommentar:

  1. Har det på samme måde. Kan forresten godt lide instrumentalen! :-)

    Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og aflagde en kommentar. Evt. til mit nyeste indlæg. http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet