mandag den 11. juni 2012

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away ♥


Taktaktaktak! Jeg har nået over 2000 visninger på min blog, og jeg har snart 20 følgere. Det er sikkert ikke meget i jeres øjne, men jeg synes at det er vildt. Alligevel, jeg havde over 100 subscribers, og kun 16 af jer følger mig. Men hvis i ikke har lyst til at læse min blog, så kan jeg jo ikke tvinge jer...
Jeg ved godt at jeg ikke laver så mange indlæg for tiden, men jeg tænker at jeg ikke behøver at lave fem indlæg om dagen, når der ikke er så mange der ser min blog. Hvis i synes at det er helt ude i skoven, og gerne vil have mig til at lave flere indlæg, så skal jeg nok lave det. Der kommer snart et favorit-indlæg, men lige nu er jeg lidt små syg, så det må vente. Love, Pauline <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar