torsdag den 16. januar 2014

it's all about you







Billeder fundet på tumblr.
Sneen faldt og forsvandt lige så hurtigt som den kom. Men nu forsøger den at hive al varme ud af luften igen, og det har den succes med. Det er i hvert fald hamrende koldt, hvor jeg bor, og sneen lægger som et hvidt tæppe over hele byen. Gearet på cyklen fryser sig fast, vejene bliver glatte, og gåturen ned til busstoppestedet bliver ti gange værre. Dog kan det godt lykkedes at nå frem nogenlunde i behold, hvis man klæder sig i vinterjakke, ski-luffer og en kæmpe hue. Men så ligner man også en eskimo, der er faret vild på vej til Grønland. 

Min tid går med at lave projektopgave, skrive htlm-koder, træne og drikke chai-latte, og det er helt ok. Der sker meget i mit liv lige nu, og jeg føler mig utrolig uorganiseret. Min hjerne er lige så rodet som mit værelse, dvs. meget(!). Men tingene bliver gjort og lektierne bliver husket. Heldigvis, da vi snart skal have standpunktskarakterer igen…

Nu vil jeg slappe af med et afsnit ‘Supernatural’, en serie som jeg lige er begyndt på, men som jeg varmt kan anbefale. Vi ses! -Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar