søndag den 12. januar 2014

I belong right here



Her har i en lille stemningsvideo, jeg fik smidt sammen for et par dage siden. Sangen  er 'Flapper Girl' med The Lumineers

Nu tager jeg mig et velfortjent Supernatural-marathon, efter en lang og meget kold udflugts-dag sammen med seks andre søde blogger-piger. På trods af vejret og et par timers tog-forsinkelse (Tusind tak, DSB!), var det en rigtig hyggelig dag. Og jeg kan virkelig anbefale at tage ind på Kulturværftet og få en lækker kaffe eller varm kakao - Det smager også endnu bedre efter at være ude i den danske vinterblæst et par timer inden! 

2 kommentarer:

  1. Hvad bruger du til at redigere videoen???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt en app, der hedder '8mm', der kan købes i AppStore til 7kr. Derudover har jeg bare sat klippene sammen i iMovie :)

      Slet