tirsdag den 29. oktober 2013

different












Skin fra tezzo.dk / Køb modellen her

Individualitet. Vi er alle forskellige, og hvis vi ikke var, ville det godt nok også være alt for kedeligt. Jeg kan godt lide at dekorere alle mine ejendele med klistermærker, tegninger og collager, et desperat forsøg på at skille mig ud fra mængden. Og det gør jeg da også lidt, når min iPhone ligner at den er lavet af træ.

For et par dage siden modtog jeg dette vildt fede skin fra tezzo.dk. Det er et cover, som mere er som et slags klistermærke man kommer på telefonen. Jeg har personligt en iPhone 4, men man kan også få dem til mange andre modeller, telefoner, computere, tablets og endda spillekonsoller. Man kan fjerne og påføre skin'et et par gange og der høre også en 'screen-protecter' med.

Så jeg ville helt klart anbefale at I tog et smut forbi Tezzo's hjemmeside, I vil uden tvivl kunne finde et fedt og unikt cover. Jeg håber at I ellers har det godt. Vi ses xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar