mandag den 24. juni 2013

no. 2




Jeg har ikke en drøm om at være forfatter - Jeg kan ikke være forfatter. Jeg har ikke fantasien eller tålmodigheden til at skrive en fantasyroman på 300 sider. Jeg har hele historien oppe i hovedet, personerne, omgivelserne, det hele. Jeg giver bare alt for hurtigt op og stopper med at skriver efter max. fire sider.

Men jeg elsker alligevel at skrive. Ikke så meget historier og noveller, eller jo, det kan jeg også godt lide, men jeg kan bedst lide bare at skrive mine tanker ned, beskrive ting, fortælle historier, sige min mening. Derfor blogger jeg, og derfor vil jeg gerne være journalist.

Det er også derfor jeg har købt endnu en notesbog. Jeg har lavet en collage på den, og der den jeg jeg skriver alle mine tanker ned i - Altså dem jeg ikke deler her på bloggen. Det er jo også snart (meget snart) sommerferie, og der får man så mange nye indtryk hele tiden. Jeg købte en identisk notesbog sidste år i sommerferien, og den blev for noget tid siden fyldt op.

Så nu vil jeg snart gå en inspirererne, spændende, og fantastisk sommerferie i møde. Hvad med dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar