torsdag den 13. juni 2013

JorgObé - Refreshing Scrub Mask



JorgObé var så søde at sende mig en af deres ansigtsmasker, nemlig deres 'Refreshing Scrub Mask'. Det er et fantastisk produkt der renser og plejer huden på samme tid. Den indholder ingredienser som zink og kaolin-ler, som reducerer fedtet og uren hud, og kamille ekstrakt der er rensende, fugtgivende, og som lindrer tør og irriteret hud. Derudover er produktet udelukkende paraben og -parfumefri.

Jeg vil helt klart anbefale dette produkt til alle og enhver, da den gør huden blød, ren, og helt vildt dejlig. Jeg vil anbefale at du beholder den på i 5-10 min., altså indtil den er tør - Det er jo lidt forskelligt hvor meget du kommer på. Men jeg er en fan! Du kan købe den her, og tjekke deres andre produkter ud på deres hjemmeside her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar