tirsdag den 14. maj 2013

we give that to the people, spread it across the country












Endnu engang lidt musik fra min aktuelle go-to-spotify-playliste. Sangene bliver konstant skiftet ud på den, da jeg hører sange så meget i en overgang, at jeg alt for hurtigt bliver træt af dem. Jeg har en lidt blandet musiksmag, den ændrer sig meget tit. Der skal være noget til at danse til, synge med på, og bare til at sidde og slappe af til. Personligt er jeg blevet helt vild med 'Can't hold us' med Macklemore. Som de fleste andre for tiden. - Hvad er jeres yndlingssang lige nu?

//Jeg ejer alle billederne//

2 kommentarer:

  1. Kites And Komets - It's In Your Soul
    Jason Walker - Echo
    John Mayer - Heartbreak Warfare
    Icona Pop - I Love It
    Og min pt. yndlings: Snowpatrol - You Could Be Happy

    SvarSlet
    Svar
    1. De sange har jeg ikke hørt endnu, men jeg vil helt sikkert tjekke dem ud! Det er altid dejligt med nyt musik (:

      Slet