tirsdag den 7. maj 2013

do you even wanna know?


Jeg elsker alt der er neongrønt // Jeg er et morgenmenneske. Ikke at jeg står op klokken halv seks hver dag, jeg har det bare bedst om morgenen // Min tøjstil er både sporty og piget // Mine meninger om mine mascaraer skifter konstant. Den ene dag ser den fra L'oreal bedst ud, den anden dag ser den fra Maybelline bedst ud // Jeg har en playliste med en masse DIY-projekter på youtube, men får aldrig taget mig sammen til at udføre idéerne // Jeg finder mig selv komme lidt for sent til det meste, for tiden. Ikke alt for sent, bare ikke så forfærdelig tideligt, som jeg gjorde før i tiden // Jeg har en kæmpe drøm om at komme til Californien // Jeg har endnu ikke opskrevet mig til en efterskole // Jeg spiller fodbold i alle frikvarterne // Jeg elsker palmer // Jeg har spillet klaver i syv år. Jeg er dog ikke særlig god // Jeg elsker sodavand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar