søndag den 31. marts 2013

but, my dear, this is not Wonderland and you are not Alice.





Det er ikke det sjoveste i verden, at tilbringe hele sin påskeferie, med hovedet nede i en gulvspand, kan jeg ærligt fortælle. Heldigvis fik jeg lidt hjælp fra Spencer Hastings, -A, og Jack og Kate fra 'Lost'. Så mens alle andre har shoppet, spist påskeæg, været ude og rejse, og været til påskefrokoster, har jeg ligget i min seng, og tvunget mig selv til at drikke tynd saftevand hvert kvarter. (Lægens ordrer)

Så ja, jeg kan komme på mange ting, som jeg hellere ville, men sket er sket. Jeg er allerede ved at få det bedre, jeg sidder da lodret lige nu. Men jeg håber at i alle har haft en meget bedre ferie end mig. -Pauline

2 kommentarer:

  1. God bedring søde Pauline!
    Elsker at læse med på din blog. <3
    Tag gerne et kig forbi min: Mathildesunivers.blogspot.com
    Knus Mathilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det varmer utrolig meget! <3
      Jeg tager et kig forbi din blog
      - Pauline

      Slet