torsdag den 28. februar 2013

I'VE SAID IT BEFORE


Jeg vil utrolig gerne til New York igen. Har jeg sagt det før? Kun omkring en million gange. Men det vil jeg. Jeg vil gå ned af Times Square, en solrig forårsdag, med mine Acne-jeans på, min Mulberry taske i den ene hånd, og min fedtfattige chai-latte, i den anden. Jeg vil stå på toppen af Empire State Building, kigge ud over hele den fantastiske by, og føle friheden.

Jeg var i New York med min familie da jeg var omkring ni år, men jeg tror bare at jeg ville få meget mere ud af det nu. Jeg tror ikke engang at jeg vidste, at der er noget der hedder Starbucks, dengang. Jeg vil gerne tilbage.

4 kommentarer:

  1. har det på fuldkommen samme måde, vil så gerne derhen! det der med at komme til staterne og føle friheden selvom de mange storbyer oser af liv hele tiden - bare sådan en fedtfattig chailatte, som du skriver, stilen, starbucks ... armen er også i himlen så snart tanken om staterne strejfer mine tanker (som de gør .. ja ... rigtig ofte, hehe) :3 Har aldrig været i USA før, og min drøm har altid været at komme til NY, men da min daddy spurgte om min familie og jeg var klar til Cali i tre uger denne sommer, kunne jeg ikke sige nej, så here we go! looove your blooooog, super godt indlæg btw! knuuus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt med Cali (:
      Og mange tak, det betyder rigtig meget at du kan lide min blog!

      Slet
  2. Fin blog!
    Forstår godt, at du gerne vil dertil! Der er fantastisk..
    Fine billeder, og flot layout du har!

    SvarSlet