lørdag den 16. februar 2013

IT'S A BIG MESS





Mit værelse er et kæmpe rod, der flyder med makeup, blade og tøj, og jeg har ikke i sinde at rydde det op lige nu. En god metafor for mit liv for tiden. Der er en masse blogging som jeg skal have gjort, jeg skal lave mine lektier, og som sagt, rydde op. Men lige nu vil jeg bare se How I met your Mother, Xfactor fra i går aftes, og slappe max af.

I morgen får jeg endelig en hel slappe-dag, som jeg lidt har savnet. Det er selvfølgelig super fedt at spille tennis, stå på ski, være oppe hos min mormor og morfar, familie-fødselsdage, og alt det der, det er dejlig at få noget ud af dagen. Men nogle gange har man også bare brug for en dag, hvor man bare kan ligge i sengen hele dagen, og være lige glad med alt andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar