torsdag den 7. februar 2013

EN MILLION ÅR SIDEN



Lige for tiden bruger jeg min tid på at spille klaver, læse Lauren Conrad-bøger, at være (lidt for meget) på tumblr, cykle gennem sneen, høre gamle 'The Storm'-sange, læse ELLE, tage alt for mange billeder på Instagram (Følg mig: @paulinerand) og glæde mig til alle de forskellige ting jeg skal; Skiferie, vinterferie, tennis, sushi i København, Thailand-tur, og at vejret (forhåbenligt) snart bliver varmere. 

Også selvom at man føler, at skoledagene snegler sig fremad, er ugen pludselig forbi. Så er det pludselig februar, så marts, april, maj, juni, og så videre. Og så er det næste år også gået. Når jeg kigger på gamle billeder, føler jeg at det er en million år siden - og alligevel så tæt på. Jeg får en mærkelig nostalgisk følelse. Suk.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar