mandag den 4. februar 2013

DES QUESTIONS


Mathilde fra pinkistheway.blogspot.com har stilt mig fem spørgsmål, og jeg har prøvet mit bedste på at svare på dem. Husk at tjek hende blog ud, og smid en kommentar.

1. Hvilken sang er din yndlings og hvorfor?
Jeg har altid været vild med sangen 'Something from Nothing' med Aura. Det er en sang jeg har hørt lige siden jeg var otte år. Jeg elsker den, og uanset hvilken situation jeg står i, kan jeg altid relatere til den. Den bringer også utrolig mange minder frem, fra da jeg sad på mit gamle værelse, med det blomstrede sengetæppe, og de farverige billeder på de små vægge. Jeg lukker bare øjnene og lytter til Auras skønne stemme, så er min dag reddet.

2. Hvordan ville du reagere hvis du ikke måtte bruge din computer i et år?
Jeg ville dø. Seriøst. Hvem ville ikke det? Min computer er jo mit liv! Jeg blogger, ser tv-serier, jeg skriver med mine (ikke-eksistererne) venner, laver skolearbejde, alt. Min skønne Macbook er mit ét og alt.

3. Hvis du selv kunne vælge, hvilket kæledyr ville du så have?
En babypanda. Uden tvivl.

4. Dine forældre har skrevet en pinlig kommentar på dit facebook-billede - Hvad gør du?
Først ville jeg skynde mig at slette det, i håb om at ingen har nået at se det. Derefter ville jeg spørge min mor pænt, om hun ikke ville lade være. Jeg er jo en sød datter. Jeg har heldigvis nogle forældre der kender grænsen, så lad os håbe at det bliver ved med at være sådan.

5. Hvad ville du bruge en million kroner på?
Der er nogle små craves, som jeg lige ville fjerne fra ønskelisten først. Derefter ville jeg købe mine veninder og familie nogle gaver, og så ellers gemme pengene til at jeg flytter hjemmerfra. Jeg prøver at tænke frem ad, det vil i hvertfald hjælpe om fem år, når man skal prøve at udelukkende at leve på SU.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar