lørdag den 9. februar 2013

25 FACTS

Jeg hører altid The Voice når jeg træner ~ Nogle dage elsker jeg mit udseende, nogle dage hader jeg det ~ Jeg bliver hurtigt træt af mit layout på bloggen ~ Jeg er næsten lige startet til tennis, og jeg er utrolig dårlig ~ Jeg har alt for meget makeup ~ Musik er mit et og alt ~ Jeg elsker ELLE og Bazar ~ Jeg har mange Essie-neglelakker, men jeg går næsten aldrig med dem ~ Jeg kan ikke lide lakrids ~ Jeg hører alt for meget MGP musik, fra 2003 og 2005 ~ Jeg har -06.00 på begge øjne, og er derfor nødt til at gå med kontaktlinser ~ Jeg vil skive en bog før jeg dør ~ Jeg hader at snakke om mine følelser ~ Jeg har sangen Rehab, som alarm om morgenen ~ Jeg elsker alting retro ~ Jeg bliver utrolig skræmt af Pretty Little Liars, og kan aldrig sove efter at jeg har set der ~ Jeg er igang med at skrive ca. fem noveller, men går i stå, efter at havde skrevet maks fire sider ~ Jeg skriver dagbog ~ Jeg elsker at se Michelle Phans's makeupvideoer ~ Jeg har et girl-crush på SilleWho ~ Jeg reblogger mange dystre, og deprimererne billeder på tumblr, selvom at jeg er helt igennem lykkelig ~ Jeg elsker at se åndsvage highschool-teenage-film på Netflix, som fx. Sleepover og She's the Man ~ Jeg elsker sushi, specielt med krabbe ~ Hvis jeg var et dyr, ville jeg nok være en kat ~ Jeg sover med knæhøje skisokker på



Ingen kommentarer:

Send en kommentar