tirsdag den 18. december 2012

//UNKNOWN//FACTS ABOUT ME//




Ved i hvem jeg er? Her er noget helt basis og unødvendigt info.

Navn: Pauline. Alder: Tretten år. Klasse: 7.A Fremtidsdrøm: At blive journalist Yndlingsmusiker: The XX, Marina and the Diamonds og Lana Del Rey. Livret: Sushi og Taco. (YUM!) Yndlingsfilm: Der er mange - Måske Funny Face med Audrey Hepburn eller Harry Potter. Yndlingsbog: Harry Potter, og Private-serien. Interesser: Tennis, klaver, blogging og tegnings. Det bedste sted i verden? Torvehallerne i København, eller biblioteket. Yndlingsblog: Nanna Nova, Caroline Vang & Contrasted Minds. Random Fact nr.1: Jeg får altid hikke når det regner. Yndlingsfag: Matematik og sløjd. Hvad laver du ellers i din fritid? Tumblr, Pretty Little Liars, og læser. Random Fact nr.2: Jeg hader hader hader spaghetti med kødsovs.

Jeg føler at jeg lige har oprettet en datingprofil. Hjhkjshgfsjh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar