søndag den 2. december 2012

//TOM//



Jeg føler mig helt tom indeni. Det teater jeg har været igang med de sidste tre måneder er færdigt. Vi havde vores sidste forestilling igår. Vi synger altid Bamses Regnvejrssang før vi går igang (ved ikke hvorfor) og jeg begyndte at græde. Ja, en Bamse-sang fik mig til at græde. Bare tanken om, at der var nødt til at gå et år mere før at jeg ville få denne følelse igen.

Limenas er alt for mig. Alt. Det er ikke ligesom andre teaterstykker, Limenas er noget helt specielt. Sammenholdet, traditionerne, vennerne, alt. Jeg kan slet ikke beskrive det. Jeg har grint og grædt med de 140 andre skuespillere. Jeg kan bare være mig selv. Jeg prøver ikke at imponere nogen, jeg kan bare være den jeg er. Hvis jeg har en dårlig dag, kan Limenas altid hjælpe på det. De to uger hvor vi har forestillinger er vi bedste to uger på året. Bare ærgeligt at det kun er to uger.


Vi glemmer tiden når vi er her
Uanset om det regner eller sner
Så bliver det et forunderligt efterår
For vi har Limenas
Limenas består

Ingen kommentarer:

Send en kommentar