lørdag den 15. december 2012

//NOSTALGIA//




Min far fandt kassen med alle de gamle CD'er frem, nede fra kælderen. Hvorfor er jeg lige pludselig blevet så retro, og nostalgisk? I have no idea. Altså, jeg har altid elsket musik. Dét der er jo hele min barndom. Jeg hørte Infernal, Madonna og Evanescence da jeg var 8-9 år. Og specielt 'Cry for you' med September. Har altid været og vil altid være min yndlingssang. Hvad hørte i da i var mindre?

Forever and ever, life is now or never
Forever never comes around
Forever and ever, life is now or never
Forever's gonna slow you down


Hvis i har noget 'gammelt' musik, fx. noget godt rock-musik fra 90'erne, så skriv endelig! Jeg elsker gamle bøger, film og musik. Jeg er ikke rigtig så mainstream når det kommer til musik. Men det tror jeg vidst godt at i har regnet ud. Håber at i har en god weekend indtil vidre. -pauline


3 kommentarer:

  1. Vildt fede billeder! Og hold da op, hvor har I mange CD'er.

    Faktisk kan jeg ikke rigtig huske hvilken musik jeg hørte. Er det underligt? Tror bare jeg hørte det der lige kom på Disney Channel ;)

    thatgirlamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tak, det der er dog kun en tredjedel af vores CD'er :p

    SvarSlet
  3. Tusind tusind tusind tak! Det betyder virkelig meget:)

    SvarSlet