mandag den 19. november 2012

//jeg har jo masser af tid//

Jeg har jo masser af tid. Jeg har jo ikke et helt hæfte med grammatik jeg skal lave, jeg skal jo ikke nå at læse min bog på 600 sider færdig, og jeg skal slet ikke lave en boganmeldelse. Jeg skal heller ikke lave teaterforestillinger fra klokken fire til klokken elleve om aftenen, hver aften de næste to uger. Jeg skal heller ikke finde tid til blogging, klaver og julegaver.  Jeg har masser af tid.




Aj, i må lige undskylde mit vredes-udbrud, jeg skulle bare lige have det ud af systemet. Jeg har bare så travlt. Jeg er vant til ikke at skulle noget hele ugen, og lige pludselig BAM! så får jeg travlt. Jeg har ikke noget imod det. Jeg elsker at lave teater, det er seriøst de bedste ti dage på året. Men det virker bare lidt uoverskueligt.

Det går først løs imorgen, så idag har jeg hængt disse fem kanelstænger op på mit værelse - så nu dufter der af kanel hver gang man går der ind. Jeg har også fået tegnet en del, det er dejlig befriende. Ellers er der bare skruet max op for Radio Soft der for tiden spiller julemusik. Jeg glæder mig virkelig til december! -pauline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar