søndag den 4. november 2012

//it's just a big mess//



Kender i det når en værelse ligner l-o-r-t og man ikke kan tage sig sammen til at rydde det op? Men så når man gør bliver man helt glad fordi det er så pænt, og kan ikke forstå hvordan man kunne leve med det i en hel uge. Jeps, sådan har jeg det nu. Jeg har nu fået ryddet op, og er du gal det letter. Lige nu står det på biologilektier omkring planteceller og motofotor-et-eller-andet.  Jeg fatter ikke noget af det. I går, og i forgårs for den sags skyld, var jeg i Lyngby og jeg købte de sødeste vanter med en matchende hue - mega cute. Er i klar over at de allerede har pyntet op til jul i Magasin? Egentlig kan de godt tillade sig det, nu hvor det er november. Jeg håber at i har haft en dejlig weekend indtil videre, vi ses snart (:
-pauline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar