tirsdag den 23. oktober 2012

//time for a change//

 


Bladene ændrer farve, der dufter af kaffe, the og kakao over det hele, det er mørkt om morgenen, og det bliver hurtigt mørkt om aftenen igen. Og det kan kun betyde én ting: EFTERÅR! Men når man siger efterår og vinter, tænker folk nok mest på at 'så er det koldt at cykle i skole om morgenen' og 'jeg bliver jo helt vinter-depri af at være så meget inde'. Men sådan tænker jeg ikke. Jeg elsker efterår, specielt disse ting; 1) Skoven er utrolig flot, specielt lige her for tiden. 2) Efterårs mode er helt igennem fantastisk.  3) Der er altid en god grund til at drikke varm kakao. (:
Jeg var ude og gå ind tur i skoven med min veninde, (hendes blog kan findes her) vi tog nogle billeder, arbejde på et stort projekt vi har gang i, i skal nok høre mere om det senere, og så skulle jeg også lige ud og lufte mine nye Doc. Martens. Man kan ikke rigtig se det gå billedet, men de er i en flot mørkebrun farve. Jeg elsker dem, de er varme, bløde, og gode og gå i.
Som i sikkert kan se, er der også sket nogle ændringer her på bloggen; Jeg har ændret layout og header, og så har jeg også tænkt mig at lave nogle ændringer i forhold til mine indlæg. Jeg vil nemlig begynde at lave min blog mere personlig. Fortælle mere om min hverdag, skrive meget mere, og tage bloggen mere seriøst. Jeg vil virkelig gerne videre med bloggen, gøre den til noget stort. Så hvorfor ikke starte nu?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar