onsdag den 24. oktober 2012

//i'm gonna pick up the pieces and build a lego house. if things go wrong we can knock it down//



Lige for tiden ligger jeg på min seng med smuk musik i ørerne, fra skønne Ed Sheeran. Han er fuldstænding fantastisk. Ord kan ikke beskrive. Jeg har lige samlet denne collage af billeder fra - gæt hvor: yes, tumblr baby. Jeg er meget træt for tiden, jeg føler at jeg trænger til ferie. Igen. Jeg kan ikke sove om aftenen, falder først i søvn omkring klokken tolv. Jeg har alt for mange tænker i hovedet. Der foregår for meget derinde, der ikke kan få mig til at slappe af. Jeg har lidt travlt for tiden; Jeg skal noget mandag, tirsdag, torsdag, og lørdag. Ikke utrolig meget, men det jeg går til om tirsdagen og torsdagen, noget teater, kan godt vare op til tre timer. Første forestilling er om fire uger, og vi har travlt! Så fra den 21. november til 1. december, kommer jeg ikke til at blogge så meget. Der er der forestillinger fra halv seks til halv elleve, hver aften. Jeg har en mærkelig følelse i kroppen lige nu. Jeg er ikke træt, ikke frisk, ikke sur, ikke overdrevet glad, jeg føler at der er noget der mangler. Noget som burde være her, men som ikke er. Jeg ved ikke rigtig. Jeg er meget forvirret her for tiden. Jeg føler at jeg har styr på det. Og så alligevel ikke. Suk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar