tirsdag den 28. august 2012

the best accessory a girl could ever wear is her smile.

Så idag var det skolefoto for min klasse, og faktisk glædede jeg mig rigtig meget. Der var en del af pigerne fra min klasse der sagde at de hader det, men det gør jeg ikke. Jeg synes at  det er fedt at se for hvert år hvordan man vokser og udvikler sig. Og nu hvis man har lidt dårlig hårdag? Hvad så? Også selvom at der er en årsbog hvor alle andre fra skolen kan sidde og kigge og grine af en, så er det jo ikke så slemt. Vi vil alligevel om ti år sidde og griner over vores hår og tøj. Det gør alle. Lige nu synes vi jo at vi er mega lækre og har det sejeste tøj ever. Men prøv at se dine forældres gamle klassebilleder, og prøv at tænk på at de havde det på samme måde. Vi havde skolefoto lige efter idræt, det var lidt nederen, men sådan var det. Men da jeg så skulle tage min mascara på, fuckede den helt op. Det der runde ring det sidder på tuben var røget op i låget, så børsten var fyld med overflødig mascara. Heldigvis fixede jeg det, så jeg ikke så helt forfærdelig ud. Jeg har ikke nogen specielle tips til skolebilledet, andet end at man skal huske at smile naturligt, og ikke afprøve en ny frisure eller tage noget tøj på som du ellers ikke ville gå i. For når jeg skal finde tøj til skolefoto tager jeg bare et outfit på som jeg har haft meget på det skoleår. For jeg vil gerne have billedet til at repræsentere  hvem jeg var/er det år. Håber at i har en god dag, vi ses (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar