fredag den 29. juni 2012

raindrops.


når det regner er det bedst bare at tænde nogle lys, drikke te og hygge med familien. jeg elsker regn. ikke når jeg for eksempel skal cykle til håndbold i øsende regnvejr, men når man bare kan løbe ud i regnen i ti sekunder og så tilbage igen. men det bedste er at sidde indenfor og høre til Jaymay og Regina Spektor og bare slappe fuldstændigt af. jeg har det fantastisk lige nu. kan ikke rigtig sige andet.
med en blog er det rart at komme ud med sine tanker og følelser. jeg kan skrive lige hvad jeg vil. folk kan være ligeglade, de kan være betagede af det. men jeg gør det udelukkende for min egen skyld. planen med med min blog er ikke at fortælle alle i verden om hvad jeg føler. jeg får bare mere styr på alle ting når jeg skriver det ned. når jeg skriver alt det ned der popper ind i hovedet på mig. det er befriende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar