torsdag den 3. maj 2012

April favoritter!

Som jeg lovede laver jeg mine april favoritter idag. Jeg kan slet ikke fatte at det allerede er maj og 20 grader! Men altså, jeg har taget billederne med mit nye kamera så jeg håber at i kan lide kvaliteten :)


1. Lancome Bi-Facil
Jeg er blevet ret vild med denne her øjenmakeup fjerner fra Lancome, jeg bruger den faktisk også til at tage mit ansigtsmakeup af. Den fjerner alt på ingen tid, og efterlader huden fugtig. Man kan godt mærke på den at den er dyr, der eller lidt bedre kvalitet end Matas' makeupfjerner ;)

2. Nivea Creme
Alle kender denne her Nivea creme. Den har lidt lidt tyk konsistens, men trænger hurtigt ind i huden. Jeg bruger den til mine hænder, for for ikke så lang tid siden var det jo meget koldt og så blev mine hænder tørre, men nu er det bare varmen der gør dem tørre. Super god creme!

3. M.A.C Paint Pot
I kender sikkert også M.A.C's Paint Pots, og jeg har brugt min i 'Bare Study' ret meget her på det sidste. Det er en meget cremet øjenskygge, men faktisk er det en øjenskygge base. Jeg bruger den bare som øjenskygge, det giver et meget naturligt look. Det er en flot lys, skinnende champagnefarve, og selvom den er lidt dyr, er den pengene værd.

4. L'oreal Voluminous
Jeg elsker denne her mascara! Den koster kun 100 kroner, og den er virkelig fantastisk. Man kan bygge den op, så det jeg gør er bare at tage en lille smugle på, men hvis jeg skal til fest putter jeg lidt mere på, og så ser det helt anderledes ud. Man skal dog bukke sine vipper, men hvis man ikke har nogen øjenbippebukker, så hold bare din finder op mod vipperne mens mascaraen tørre. Så nemt er det :)

5. Gosh Volume Lipgloss
Jeg fik faktisk denne her lipgloss med et blad, men den er faktisk ret god. Ved ikke helt hvad den hedder, men den er hvertfald lidt rødlig :p Man skal passe en lille smule på, for den kan godt blive lidt for glossy, men man skal bare duppe lidt af bagefter. Lidt sticky, men det er okay.

6. Essie 'Buy me a Cameo'
Essie er helt klart mit yndlings neglelaks-mærke, jeg elsker deres lakker! De har en lidt vandt konsistent og en god børste, og deres farver er fantastiske. Jeg har haft Buy me a Cameo meget på i april, det er en flot bronzefarve, som skinner flot i lyset. Har faktisk lavet et 'På mine negle' indlæg med denne her neglelak...

7. Nivea Læbepomade
Jeg var i Sverige for en uge iden, og jeg lavede faktisk et haul over denne her lille ting, men den er virkelig fantastisk. Den dufter af mælk og honning, (den hedder sjovt nok også 'Milk and Honey') men den smager ikke af noget. Den fugtgør læberne og gør dem bløde, men man kan desværre ikke få den i Danmark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar